Kadir Atkın İle Çok Özel Röportaj

BucasporFan.Com Bucaspor  Haber Sitesi 2. Özel Röportajını Bucaspor’un 89 Doğumlu Genç Yeteneği Kadir ATKIN ile gerçekleştirdi…
Soru: Merhaba  Kadir. Öncelikle ayırdığın zaman icin çok teşekkür ederim. Kadir Atkın  kimdir? Biraz bahsedermisin kendinden? İzmir´in neresinde oturuyorsun ve aslen Bucalımısın?
Kadir: Asıl ben teşekkür ederim. Kadir Atkın Göztepe altyapısında futbola başlamış kısa süren Göztepe serüveni sonrası Altınordu altyapısına gelmiştir.Orada profesyonel olup Bucaspor’a transfer olmuştur.İzmir’in Bayraklı ilçesinde oturuyorum.Aslen Foça ve Bucalıyım…
Soru: Futbola ilgin nasıl başladı?
Kadir: Futbola ilgim herkesin olduğu gibi benimde sokaklarda başladı.
Soru: Ailen futbola başlama ve devam ettirme konusunda destek oldumu sana?
Kadir: Ailem futbola başlama ve devam etmem konusunda hep arkamdaydı.Hep yanımdaydılar ve destek oldular. Bugünlere gelmemdeki en büyük etken ailemdir.
Soru: Bucaspor’da  futbol hayatın nasil gelişti? Hangi takımlarda oynadın şimdiye kadar?
Kadir: Bucaspor futbol yaşantıma büyük etki gösterdi çok büyük artı sağladı.Ben Göztepe altyapı ve Altınordu takımlarında oynadım.
Soru: Bucaspor’da oynamak nasıl birşey? Antremanlar ve maçlar ile ilgili birşeyler bahsedebilirmisin? Bu sezon kaç maç yaptın ve kaç gol attın?
Kadir: Sizinde bildiğiniz gibi ben sezon başı Altınordu’ya kiralandım.Bucaspor’da sadace idmanlara çıkmıştım ki hayatımda unutamıcagım günlerdi.Bu sezon Altınordu’da 1 sakatlık 1 de kart cezalısı olmam haricinde bütün  maçlarda görev aldım 4 gole imza attım.
Soru: Bu sezon Sait Karafırtınalar tarafından Bucaspor’a geri çağrıldın. Bundan sonraki  profesyonel takimdaki geleceğini nasıl görüyorsun ?
Kadir: Öncelikle Sait Hocama çok çok teşekkür ediyorum.Beni çok mutlu etti geri çağırmakla.Tabi asıl bundan sonra başlıyor işim daha çok çalışıp takımda kalıcı ve Bucaspor formasını yıllarca giymek istiyorum.
Soru: Daha 89 doğumlu olmana rağmen Bucaspor gibi bir kulübün profesyonel takımında oynamak herkese nasip olmaz. Buralara gelene kadar sabırlı olmayı da bilmek gerekiyordu. Sana bu konuda en cok kim yardımcı oldu?
Kadir:Bana bu konuda ailem çok yardımcı oldu.Sabırlı olmayı onlardan öğrendim ve başardığıma inanıyorum.
Soru: Bucaspor’da en cok beğendigin futbolcu kim?
Kadir: Futbolcu değilde fubolcular diye düzeltmek istiyorum.Musa Aydın,İbrahim Dağaşan, Erkan Taşkıran, Mehmet Polat ve Zafer Çevik.
Soru: Şuana kadarki futbol hayatında unutamayacagın bir an varmı? Varsa ney?
Kadir: İstanbul anadolu üsküdar maçımız vardı ve otobüs şöförünün bizi yanlış yola sokması sonucu maça geç çıkıp ısınmadan maça başlamıştık ve 3-0 yenmiştik.Unutamadıgım anım olarak aklımda kaldı.
Soru: En cok hangi pozisyonda oynaymayı seviyorsun? Futbolcu olarak en büyük özelliklerin ne?
Kadir: Benim için pozisyon farketmez nerede görev verilirse oynarım.En büyük özelliğim süratli olmam.
Soru: Şuan kendine ne gibi bir hedef  koydun?
Kadir: Bucasporu tekrar süperlige çıkarmak ve orda kalıcı olmasını sağlayabilmek.
Soru: Örnek aldigin bir futbolcu varmı? Varsa neden o isim?
Kadir: Semih Şentürk benim idolüm. Tam bir profesyonel gerek yaşantısı gerek özel hayatı örnek aldığım futbolcu.
Soru: Türk Milli Takimin´da oynamak istermisin? İlk kez davet edildiğinde neler hissedersin?
Kadir: Tabikide cok isterim kim istemezki.Mutluluktan uçarım heralde ilk kez davet edilirsem.
Soru: Sence bu sene  Süper Lig´e hangi takımlar yükselecek?
Kadir: Gönül isterki 3 izmir takımı çıksın öncelikle Bucasporumuz tabikide.
Soru: Futbol dısındaki hayatında neler yaparsın? Hobilerin varmı?
Kadir: Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi, gezmeyi, aktiviteler yapmayı severim.
Soru: En sevdigin yemek türü hangisi?
Kadir: Tereyağlı iskender
Soru: Ne tür müzik dinlersin?
Kadir: Müzik seçmem kulagıma hoş gelen bütün müzikleri dinlerim.
Soru: Ne gibi filmler seversin?
Kadir: Genelde komedi filmleri izlerim.
Soru: Senin gibi iyi bir futbolcu olma yolundaki gençlere bir tavsiyen varmı? En önemli şey ne bu konuda?
Kadir: Eğer bu yolda ilerlemek istiyolarsa hayalleri buysa, hayallerinin peşinden koşup hiç bırakmasınlar.
Soru: Bucaspor’lu taraftarlara bu sezon ile ilgili iletmek istediğin bir mesaj varmı?
Kadir: Bucaspor bu sene tekrar süperlige çıkacak bundan kimsenin şüphesi olmasın.Altınordudan sonra inşallah buradada şampiyonluk yaşarım.
Soru: Röportajin icin cok teşekkür ederiz Kadir. Sana bundan sonraki futbol hayatında başarılar dileriz.İnşallah Türk Futbolu´nun örnek gösterebilecek futbolcularından biri olursun. Eklemek istediğin son bir sey varsa seni dinliyoruz.
Kadir: Bana böyle fırsat verdiğiniz için ben teşekkür ederim.Sayenizde kendimi tanıtma fırsatım oldu.Sizede iyi çalışmalar diliyorum.

BucasporFan.Com Özel Röportaj /  Efkan AYHAN

Her ay 1 Bucaspor’lu futbolcumuz ile özel röportajmız sitemiz de yayınlanacaktır.Temmuzayı özel röportajımızı Kadir ATKIN ile gerçekleştirdik.BucasporFan.Com takip edin Bucaspor’lu olmanın ayrıcalığını yaşayın !
Kaynak Göstermeden Bu Röportaj Kullanılamaz.Site İçerisindeki Tüm Özel Haberlerin Telif Hakkı BucasporFan.Com’a Aittir.

Hiç yorum yok: