Mehmet İncebacak İle Çok Özel Röportaj

BucasporFan.Com Haber Sitesi İlk Özel Röportajını Bucaspor’un 91 Doğumlu Genç Yeteneği Mehmet İNCEBACAK ile gerçekleştirdi…Mehmet ile yaptığımız samimi röportajımız da çok güzel yanıtlar aldık….
Soru: Merhaba Mehmet. Öncelikle ayirdigin zaman icin cok tesekkür ederim. Mehmet İncebacak kimdir? Biraz bahsedermisin kendinden? İzmir´in neresinde oturuyorsun ve aslen Bucalımısın?
Mehmet: Ben teşekkür ederim sizleri aydınlatma fırsatını bana verdiniz.Ben Narlıdereliyim burda doğdum burda büyüdüm. Kaybetmeyi hezmedemeyen biriyim oyüzden bu sene elimden gelen herseyi yapıcam tekrar Süper Lig’e çıkmak için.
Soru: Futbola ilgin nasil basladi?
Mehmet: Futbola herkes gibi bende mahallede top oynayarak başladım.Babam futbolu çok seven biridir banada futbolu sevdiren kişidir.

Soru: Ailen futbola baslama ve devam ettirme konusunda destek oldumu sana?
Mehmet: Tabikide oldu.Dediğim gibi babam futbolu çok seven biri.Herzaman arkamda olmuştur.Annemde öyle.Deplasman veya kendi sahamızda benim oynadığım hiçbir maçı kaçırmazlar.Önemli nedenler dışında.

Soru: Bucaspor’da  futbol hayatin nasil gelisti? Hangi takimlarda oynadin simdiye kadar?
Mehmet: Bucaspora 2007′de Narlıdere Belediyespordan geldim.İlk sezonum da B gençler  Türkiye 2.olduk.ikinci sezonumda A gençler liginde Türkiye şampiyonası 2.turunda elendik.O sezondan sonra Beşiktaşa transfer oldum.Sergen Yalçın ile  A2′de çalıştm.Kendimi geliştirmemde onun payı çok büyük.Daha sonra 2010 şubat ayında Bucaspor’a tekrar profesyonel mukaveleyle döndüm.

Soru: Bucaspor’da oynamak nasil birsey? Antremanlar ve maclar ile ilgili birseyler bahsedebilirmisin? Bu sezon kac mac yaptin ve kac gol attin?
Mehmet: Kesinlikle bi ayrıcalık.Sonuçta Süper  Lig takımın da oynuyosun.Antremanlar takımın genelde malup olmasına rağmen kefiyli geçiyor.Maçları anlatmama fazla gerek yok hakemler hakkında benle aynı düşüncede olduğunuzu düşünüorum.Son 4.maç oynadım 1.gol attım 1 de asist.

Soru: Bu sezon Samet Aybaba döneminde Profesyonel Takima yükseldin. Su an A takım da oynuyorsun. Bundan sonraki  Profesyonel Takimdaki geleceğini nasıl görüyorsun ?
Mehmet: Şuan da kendimi kanıtladığımı düşünüyorum.Samet hoca zamanın da genç oyuncu olduğum için yeterince şans bulamadım.Sait hoca verdi bana bu şansı.Bende iyi kullandım, gelecek sezon Bucaspor ortasahasında oynucağımı düşünüyorum.
Soru: Daha 91 dogumlu olmana rağmen Bucaspor gibi bir kulübün profesyonel takimin da oynamak herkese nasip olmaz. Buralara gelene kadar sabırlı olmayı da bilmek gerekiyordu. Sana bu konuda en cok kim yardimci oldu?
Mehmet: A2 de oynadığım zamanda A2yi çalıştıran Behiç ve İbrahim hocam bana çok yardımcı oldu.Bende sabırla bana gelecek şansı bekledim.Ama şunu söylemeliyimki Sait hocam takımın basına geçmeseydi hala oynamamış olabilirdim.
Soru: Bucaspor’da en cok begendigin futbolcu kim?
Mehmet: Ragıp Başdağ.Kesinlikle çok yetenekli ve akıllı.Fiziksel özellikleri daha iyi olmuş olsaydı üç büyüklerde oynayabilirdi.

Soru: Suana kadarki futbol hayatinda unutamayacagin bir an varmi? Varsa ney?
Mehmet: U18  Türkiye şampiyonasında Beşiktaşla çeyrek finalde karşılasmıştık.Son 15 dakkaya 2.0 geride girmiştik.2 gol atmıştım ve penaltılarla Beşiktaşı elemiştik.Attığım 2.golu unutmam kesinlikle imkansız.

Soru: En cok hangi pozisyonda oynaymayi seviyorsun? Futbolcu olarak en büyük özelliklerin ne?
Mehmet: Tek forvetin arkasında serbest oynamayı daha çok seviyorum.Fakat başka bir mevkide oynamayı kesinlikle yadırgamam.Adam eksiltmek en büyük özelliğim diye düşünüyorum.

Soru: Su an kendine ne gibi bir hedef koydun?
Mehmet: 3 büyükler.

Soru: Örnek aldigin bir futbolcu varmi? Varsa neden o isim?
Mehmet: A.Madridli Reyes.Özelliklerimizin benzediğini düşünüyorum.
Soru: Türk Milli Takimin´da oynamak istermisin? Ilk kez davet edildiginde neler hissedersin?
Mehmet: Tabikide.Her futbolcunun hayalidir Milli  Takımda oynamak.Çağrılsam heralde benden mutlusu olmaz.

Soru: Sence bu sene  Süper Lig´e hangi takımlar yükselecek?
Mehmet: Rizespor, Karşıyaka yada Göztepe ve bizim çıkacağımızı düşünüyorum.
Soru: Futbol disindaki hayatinda neler yaparsin? Hobilerin varmi?
Mehmet: Gezmeyi çok severim boş zamanlarımda eğlenmeğe biyerlere giderim.
Soru: En sevdigin yemek türü hangisi?
Mehmet: Kesinlikle menemen.
Soru: Ne tür müzik dinlersin?
Mehmet: Herhangi bi tarzım yok.Kulağa hoşgelen her müziği dinlerim.
Soru: Ne gibi filmler seversin?
Mehmet: Gerilim filmlerine bayılırım.
Soru: Senin gibi iyi bir futbolcu olma yolundaki genclere bir tavsiyen varmi? En önemli sey ne bu konuda?
Mehmet: Alex De Souza’nın söylediği gibi hayal edip peşinden koşsunlar.

Soru: Bucaspor’lu taraftarlara bu sezon ile ilgili iletmek istediğin bir mesaj varmı?
Mehmet:Bu sezon genç bir takımla mücadele edicez.herzaman arkamızda olup bize destek olurlarsa basarılı olacağımızı düşünüyorum.
Soru: Röportajin icin cok tesekkür ederiz Mehmet. Sana bundan sonraki futbol hayatinda basarilar dileriz. Insallah Türk Futbolu´nun örnek gösterebilecek futbolcularindan biri olursun. Eklemek istedigin son bir sey varsa seni dinliyoruz.
Mehmet: İlginiz için teşekkürler…
BucasporFan.Com Özel Röportaj /  Efkan AYHAN
Bundan sonra her ay 1 Bucaspor’lu futbolcumuz ile özel röportajmız sitemiz de yayınlanacaktır.BucasporFan.Com takip edin Bucaspor’lu olmanın ayrıcalığını yaşayın !
Kaynak Göstermeden Bu Röportaj Kullanılamaz.Site İçerisindeki Tüm Özel Haberlerin Telif Hakkı BucasporFan.Com’a Aittir.

Hiç yorum yok: